Szep 6 P | Szep 7 Sz | Szep 13 P | Szep 14 Sz | Szep 20 P | Szep 21 Sz | Szep 27 P | Szep 28 Sz | Okt 4 P | Okt 5 Sz | Okt 11 P | Okt 12 Sz | Okt 18 P | Okt 19 Sz | Okt 25 P | Okt 26 Sz | Nov 2 P | Nov 3 Sz | Nov 8 P | Nov 9 Sz | Nov 15 P | Nov 16 Sz | Nov 22 P | Nov 23 Sz | Nov 29 P | Nov 30 Szo | Dec 6 P | Dec 7 Szo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
08:00-08:45 | -x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (TATA) Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Kötelező, Tata Tata-Refektórium (100 fő) |
-x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (SOPRON) Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Kötelező, Előadó (E1-E2-E3-E5) Alagsor E3 (86 fős előadó) |
-x- | --- | -x- | Gyógypedagógia III. évf. Levelező (TATA) Motoros és orientációs képesség fejlesztésének módszertana (BB0173) Kötelező, Tata Tata-Refektórium (100 fő) |
-x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (SOPRON) A csop. Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Előadó (asztalok székek), Kötelező II. em. 206-59 (24 fős terem) |
-x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (TATA) Gyógypedagógia és gyógypedagógiai rehabilitáció alapjai (BB0110) Kötelező, Tata Tata-005 (52 fő) |
-x- | Gyógypedagógia III. évf. Levelező (SOPRON) Motoros és orientációs képesség fejlesztésének módszertana (BB0173) Kötelező, Előadó (asztalok székek) II. em. 217-68 (24 fős terem) |
-x- | -x- |
08:45-09:30 | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
09:40-10:25 | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
10:25--11:10 | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
11:20-12:05 | -x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (TATA) Gyógypedagógia és gyógypedagógiai rehabilitáció alapjai (BB0110) Kötelező, Tata Tata-Refektórium (100 fő) |
-x- | --- | -x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (TATA) A csop. Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Kötelező, Tata Tata-006 (20 fő) |
-x- | Gyógypedagógia III. évf. Levelező (SOPRON) Motoros és orientációs képesség fejlesztésének módszertana (BB0173) Kötelező, Előadó (asztalok székek) II. em. 206-59 (24 fős terem) |
-x- | --- | -x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (TATA) B csop. Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Kötelező, Tata Tata-015-Előadó (26 fő) |
-x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | Gyógypedagógia III. évf. Levelező (TATA) Motoros és orientációs képesség fejlesztésének módszertana (BB0173) Kötelező, Tata Tata-014-Ének (30 fő) |
-x- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (SOPRON) B csop. Játékpedagógia gyógypedagógiai megközelítéssel (BB0127) Előadó (asztalok székek), Kötelező II. em. 206-59 (24 fős terem) |
-x- | -x- |
12:05-12:50 | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
13:00-13:45 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | z Fejlesztő, differenciáló pedagógia, z Fejlesztő-differenciáló szakpedagógia I. évf. Gyógyító művészetek, kreativitás fejlesztés (BP0021)+ Gyógyító művészetek I. (BP0019) Bármilyen terem technikával III. em. E5 (120 fős előadó) |
--- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | z Fejlesztő, differenciáló pedagógia, z Fejlesztő-differenciáló szakpedagógia I. évf. Gyógyító művészetek, kreativitás fejlesztés (BP0021)+ Gyógyító művészetek I. (BP0019) Bármilyen terem technikával II. em. 201-51 (30 fős csecsemő demonst.) |
--- | --- | --- | --- | -x- | -x- | ||||||
13:45-14:30 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- | ||||||||
14:40-15:25 | --- | KV_S_I_5 Szomatopedagógia, Logopédia, Értelmileg akadályozottak pedagógiája (BB0365) Előadó (asztalok székek), Választható Sopron II. em. 218-69 (24 fős terem) |
--- | --- | Gyógypedagógia II. évf. Levelező (SOPRON) Gyógypedagógia és gyógypedagógiai rehabilitáció alapjai (BB0110) Kötelező, Előadó (E1-E2-E3-E5) Fszt. 009-E2 (68 fős előadó) |
--- | --- | KV_S_I_5 Szomatopedagógia, Logopédia, Értelmileg akadályozottak pedagógiája (BB0365) Előadó (asztalok székek), Választható Sopron II. em. 214-65 (36 fős terem) |
KV_T_4 Szomatopedagógia, Logopédia, Értelmileg akadályozottak pedagógiája (BB0365) Tata, Választható Tata Tata-015-Előadó (26 fő) |
Gyógypedagógia II. évf. Levelező (SOPRON) Gyógypedagógia és gyógypedagógiai rehabilitáció alapjai (BB0110) Kötelező, Előadó (E1-E2-E3-E5) III. em. E5 (120 fős előadó) |
--- | --- | --- | --- | KV_T_4 Szomatopedagógia, Logopédia, Értelmileg akadályozottak pedagógiája (BB0365) Tata, Választható Tata Tata-015-Előadó (26 fő) |
--- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- | ||
15:25-16:10 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | z Fejlesztő-differenciáló szakpedagógia I. évf. Gyógyító művészetek, kreativitás fejlesztés (BP0021) II. em. 205-57 (24 fős terem) |
--- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- | ||||||||
16:20-17:05 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | z Fejlesztő-differenciáló szakpedagógia I. évf. Gyógyító művészetek, kreativitás fejlesztés (BP0021) II. em. 218-69 (24 fős terem) |
--- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- | ||||||||
17:05-17:50 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- | |||||||||
18:00-18:45 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- |
18:45-19:30 | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | -x- | -x- |
Az órarendet a FET 6.26.0 készítette 2024. 11. 20. 12:57 rendszeren |