Gyógypedagógia IV. évf. Levelező (SOPRON) | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szep 10 P | Szep 11 Sz | Szep 17 P | Szep 18 Sz | Szep 24 P | Szep 25 Sz | Okt 1 P | Okt 2 Sz | Okt 8 P | Okt 9 Sz | Okt 15 P | Okt 16 Sz | Nov 5 P | Nov 6 Sz | Nov 12 P | Nov 13 Sz | Nov 19 P | Nov 20 Sz | Nov 26 P | Nov 27 Sz | Dec 3 P | Dec 4 Sz | Dec 10 P | Dec 11 Szo | |
08:00-08:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | Drámapedagógia módszerei (BBLGYPH3010) Dr. Józsa Éva II. em. 204-56 (28 fős bábterem) |
Bábpedagógia módszertana (BBLGYPH1051) Dr. Józsa Éva II. em. 204-56 (28 fős bábterem) |
-x- | -x- | -x- | -x- | Szegregált iskolai gyakorlat (Kozmutza) (BBLGYPH1042) |
--- | -x- | -x- | Kreatív képesség, tehetség fejlesztésének módszertana (BBLGYPH3001) Dr. habil. Bodnár Gabriella II. em. 217-68 (24 fős terem) |
Infokommunikációs eszközök a gyógypedagógiai gyakorlatban (BBLGYPH1048) Dr. Katona György Fszt. 014-Országh (18 fős szg. terem) |
-x- | -x- | Szociális képesség fejlesztésének módszertana (BBLGYPH1049) Dr. Vida Gergő II. em. 205-57 (24 fős terem) |
--- | -x- | -x- | -x- | -x- |
08:45-09:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
09:40-10:25 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
10:25--11:10 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
11:20-12:05 | -x- | -x- | -x- | -x- | Drámapedagógia módszerei (BBLGYPH3010) Dr. Józsa Éva II. em. 204-56 (28 fős bábterem) |
Bábpedagógia módszertana (BBLGYPH1051) Dr. Józsa Éva II. em. 204-56 (28 fős bábterem) |
-x- | -x- | -x- | -x- | Szurdopedagógia (BBLGYPH2008) Tscheki Katalin II. em. 216-67 (16 fős terem) |
--- | -x- | -x- | Zenei fejlesztés módszertana (BBLGYPH1050) Révész József II. em. 222-74 (22 fős ének-zene terem) |
-x- | -x- | Kreatív képesség, tehetség fejlesztésének módszertana (BBLGYPH3001) Dr. habil. Bodnár Gabriella II. em. 205-57 (24 fős terem) |
--- | -x- | -x- | -x- | -x- | |
12:05-12:50 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||||
13:00-13:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | Szurdopedagógia (BBLGYPH2008) Tscheki Katalin II. em. 205-57 (24 fős terem) |
--- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||
13:45-14:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | |||||
14:40-15:25 | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | Gyógypedagógiai tanácsadás elmélete és gyakorlata (BBLGYPH1047) Dr. Vida Gergő II. em. 218-69 (24 fős terem) |
-x- | -x- | -x- | -x- | Szociális képesség fejlesztésének módszertana (BBLGYPH1049) Dr. Vida Gergő II. em. 216-67 (16 fős terem) |
--- | -x- | -x- | --- | Infokommunikációs eszközök a gyógypedagógiai gyakorlatban (BBLGYPH1048) Dr. Katona György Fszt. 014-Országh (18 fős szg. terem) |
-x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | |
15:25-16:10 | -x- | -x- | -x- | -x- | Zenei fejlesztés módszertana (BBLGYPH1050) Révész József II. em. 222-74 (22 fős ének-zene terem) |
-x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||
16:20-17:05 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | Gyógypedagógiai tanácsadás elmélete és gyakorlata (BBLGYPH1047) Dr. Vida Gergő II. em. 215-66 (24 fős terem) |
--- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||||
17:05-17:50 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | |||||
18:00-18:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | ||
18:45-19:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | |
Az órarendet a FET 6.2.2 készítette 2021. 11. 29. 11:30 rendszeren |