Óvodapedagógus BA III. évf. 2. csoport (02) | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | |||||||||
08:00-08:45 | --- | Óvodapedagógus BA III. évf. Nevelésszociológia (BAOPN_6_03) Dr. habil Bodnár Gabriella 009-E2
(68 fős előadó) |
--- | Óvodapedagógus BA III. évf., Incoming Students Gyakorlati képzés VI. (BAOPN_6_05) (BERAS14) Pásztor Enikő, Dr. Molnár Katalin, Koloszár Ibolya, Babai Zsófia, Dr. Kovácsné Vinkovics Éva, Kissné Dr. Zsámboki Réka, Révész József |
||||||||
09:00-09:45 | --- | --- | Gyógytestnevelés (BAOPN_6_04) Dr. Simon István Ágoston 018-T1 Tornaterem |
|||||||||
10:00-10:45 | --- | --- | --- | Óvodapedagógus BA III. évf. Gyakorlati képzés VI. (BAOPN_6_05) (BERAS14) Pásztor Enikő, Dr. Molnár Katalin, Koloszár Ibolya, Babai Zsófia, Dr. Kovácsné Vinkovics Éva, Révész József |
||||||||
11:00--11:45 | --- | Nevelésszociológia (BAOPN_6_03) Dr. habil Bodnár Gabriella 228-80 (40 fős terem írószékek) |
Óvodapedagógus BA III. évf., Csecsemő BA III. évf. Gyógytestnevelés (BAOPN_6_04) + A testnevelés alapjai és módszertana IV. (BCATEG05) Dr. Simon István Ágoston 107-E1 (135 fős előadó) |
|
||||||||
12:00-12:45 | Óvodapedagógus BA III. évf. Etika (BAOPN_6_01) Dr. Patyi Gábor 009-E2
(68 fős előadó) |
--- | --- | Óvodapedagógus BA III. évf. Szintetizáló vizuális nevelés (BAOPN_6_02) Dr. Kovács-Gombos Gábor 107-E1 (135 fős előadó) |
||||||||
13:00-13:45 | --- | --- | --- | --- | ||||||||
14:00-14:45 | --- | --- | --- | --- | ||||||||
15:00-15:45 | --- | --- | --- | --- | ||||||||
16:00-16:45 | --- | Csecsemő BA I. évf., Csecsemő BA II. évf., Csecsemő BA III. évf., Óvodapedagógus BA I. évf., Óvodapedagógus BA II. évf., Óvodapedagógus BA III. évf., Gyógypedagógia BA I. évf. (G8S) Énekkar I (BBNXXXH2002) Révész József E5 (120 fős előadó) |
--- | --- | ||||||||
17:00-17:45 | --- | --- | -x- | |||||||||
18:00-18:45 | --- | --- | --- | -x- | ||||||||
19:00-19:45 | --- | --- | --- | -x- | ||||||||
Az órarendet a FET 5.37.4 készítette 2019. 03. 05. 15:42 rendszeren |