Gyermekintézmények szakmai fejlesztése - Kompetencia alapú nevelés-oktatás szakirány | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szept 7 (P) | Szept 8 (Sz) | Szept 14 (P) | Szept 15 (Sz) | Szept 21 (P) | Szept 22 (Sz) | Szept 28 (P) | Szept 29 (Sz) | Okt 5 (P) | Okt 6 (Sz) | Okt 12 (P) | Okt 13 (Sz) | Okt 19 (P) | Okt 20 (Sz) | Okt 26 (P) | Okt 27 (Sz) | Nov 9 ( P) | Nov 10 (Sz) | Nov 16 (P) | Nov 17 (Sz) | Nov 23 (P) | Nov 24 (Sz) | Nov 30 (P) | Dec 1 (Sz) | Dec 7 (P) | Dec 8 (Sz) | |
08:00-08:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | Tudás-és iskola, a három intelligencia Dr. habil Varga László 110-34 (18 fős körbe) |
A kompetencia fogalma, mérése, Kompetenciaterületek értelmezése Kissné Dr. Zsámboki Réka 110-34 (18 fős körbe) |
-x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | Kooperatív tanulás Pásztor Enikő 104-28 (20 fős rajz) |
Tudás-és iskola, a három intelligencia Dr. habil Varga László 212-64 (24 fős körbe) |
-x- | -x- | Tanulómegismerési technikák Mundy Péter 212-64 (24 fős körbe) |
A megváltozott tanár szerep Pásztor Enikő 110-34 (18 fős körbe) |
-x- | -x- | Gyermekértelmezések Dr. Patyi Gábor 205-57 (24 fős) |
--- |
08:45-09:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||||
09:40-10:25 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||||
10:25--11:10 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||||
11:20-12:05 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | A kompetencia fogalma, mérése, Kompetenciaterületek értelmezése Kissné Dr. Zsámboki Réka 104-28 (20 fős rajz) |
-x- | -x- | -x- | -x- | --- | ||||||
12:05-12:50 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||||
13:00-13:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||||
13:45-14:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | A kompetencia fogalma, mérése, Kompetenciaterületek értelmezése Kissné Dr. Zsámboki Réka 212-64 (24 fős körbe) |
-x- | -x- | -x- | -x- | --- | ||||||
14:40-15:25 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | A megváltozott tanár szerep Pásztor Enikő 110-34 (18 fős körbe) |
Kooperatív tanulás Pásztor Enikő 110-34 (18 fős körbe) |
-x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | |||||
15:25-16:10 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | Kooperatív tanulás Pásztor Enikő 104-28 (20 fős rajz) |
-x- | -x- | Tanulómegismerési technikák Mundy Péter 205-57 (24 fős) |
-x- | -x- | --- | |||||
16:20-17:05 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | --- | ||||||
17:05-17:50 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | --- | |||||
18:00-18:45 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | -x- | -x- | --- | --- | |||||
18:45-19:30 | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | -x- | --- | --- | -x- | -x- | --- | --- | ||||
Az órarendet a FET 5.36.0 készítette 2018. 11. 20. 8:01 rendszeren |